Skompletowanie nietypowych danych przestrzennych wymaga pracy w terenie z GPS. Od szeregu lat w ten sposób weryfikujemy i wzbogacamy informacje drogowe, turystyczne, przyrodnicze i inne na naszych mapach. Tą samą metodą można zebrać informacje o lokalizacji nowych punktów sprzedaży.
- praca z urządzeniami zapewniającymi dokładność 2–5 metrową
- ślady (tracki) przejść lub przejazdów, samochodem lub rowerem,z próbkowaniem co 2 m
- punkty interesujące (POI), np. sklepy, wraz z atrybutamistosownymi do potrzeb
- pliki xls, csv, shp, gpx, kml, kmz, dxf
- tabele pomiarów dalmierzem laserowym
- ślady wraz z datą i godziną pomiaru, przydatne w weryfikacji przebiegu dróg i szlaków oraz w kontroli wykonania pracy
- punkty, określające położenie z dokładnością mapy 1:25 000, ze stylami zawierającymi informacje o szeregu specyficznych atrybutów, jak kategoria obiektu, nazwa, cechy szczególne, przynależność administracyjna
- punkty sprzedaży, wraz z adresem, lokalizacją, wielkością i branżą.Do połączenia z firmową bazą danych
- odległości i azymuty punktów